به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این بازدید مسئول دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان البرز ضمن دیدار با رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ،فرآیند ارائه خدمات و چالشهای موجود و همچنین عملکرد فردی پرسنل را مورد بررسی قرارداده و در همین راستا با هدف بهبود فرآیند نظارت بر مراکز شناسایی چالشها،مسائل و موانع موجود در مراکز نگهداری شبانه روزی تحت نظارت و روند رسیدگی درخواستهای مراجعین به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این نشست تأکید شد که سامانه فؤاد به شماره تماس ۱۲۸ با هدف تسریع در پیگیری و حل مشکلات اداری شهروندان بهخصوص آن دسته از شکایاتی که کمتر از ۵ ساعت از زمان ثبت تا دریافت پاسخ توسط شهروند،پیگیری میشود یک ابزار مؤثر برای افزایش رضایت عمومی و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مردم است.
گفتنیست سامانه فؤاد با بهرهگیری از فرآیندی شامل تماس با شماره ۱۲۸ احراز هویت، تطبیق با اتیکتهای تعیینشده و صدور کد رهگیری جهت پیگیری بطور خاص نحوه ارائه خدمات اداری، تکریم اربابرجوع، وضوح فرآیندها و شفافیت را در اولویت دارد.












نظر شما